Selasa, 30 Maret 2010

**APA INI..??**

APa ini..???
aku tidak mengerti..aku kaku..aku bodoh..aku tidak mengerti ini...!!
bagaimana dan apa.??
sepertinya aku mulai tidak tahan...
aku ingin berlari tp kemana.???
aku ingin pergi dan meningglakan semua kekangan ini..
entah..mungkin harus bagaiman??
tp...aku tidak suka ini...


apa ini..???
kumohon ini yg terkahir..jangan datang lagi kumohon..
ini pertarungan...
entah siapa yg akan kalah dengan hidup ini...

DAtang...bawa aku..
aku lelah disini..aku ingin pergi ketempat dimana tidak ada Lagi kekangan itu..
aku ingin bebas kumohon...

datang...bawa aku pergi...
jauh dari sini.bebaskan aku....


kumohon...datanglah..bwa aku pergi..bawa aku pergi...
aku sepertinya tidak tahan lagi..tidak tahan Lagi..
dan aku rasa ini sudah tidak akan Lama Lagi..


**30/03/10 untuk pekerjaan yg bigtu memebuatku merasa underr presser**

0 komentar:

Posting Komentar